Pszichológiailag igazolhatónak kell lennie, h az emberek nagyrésze beszopja. A kapott SMS-t beírja a kamu oldalra. Tehát itt egy olyan viselkedés lenne a kártérítés megtagadásának alapja amit az emberek többsége tanusít. Cizelláltabb megközelítést igényel: régen pl csak a szerződéseket kellett aláírni. Így mindenki tudatában volt annak, h az aláírásának súlya van. Aztán elkezdtek minden faszságot aláríatni az emberekkel, jelenléti ívtől kezdve a tököm tudja mi mindent, ami azzal a pszichológiai hatással járt, h az aláírásnak - mint olyannak- a súlya csökkent. Így erre ráépülhettek csalások is, amik olyanként tüntek fel mintha valami súlytalan dolgot írna alá valaki, közben épp a veséjét adta el. Itt is ilyesmiről van szó, a bank hozzászoktatott h idegesítő sms-eket küldött, amiket már inkább kikapcsolt volna legszivesebben az ember. Közben egy ilyen súlytalan SMSen áll most az h jár-e a kártérítés vagy sem. Nyilvánvalóan aránytalan is a dolog: bejelentkezel a weboldalra eleve vársz sms-t, örülsz h megjön és nem olvasod el csak irod a kódot. Nem elég hngsúlyos h az egyik SMS csak valami lényegtelen dolgot hagy jóvá, a másik pedig a teljes összeget utalja a csalók számlájára. Ez is a bank felelőssége h a két dolgot SMS szempontjából egyformaként kezeli és a felhasználó nem érzékeli a különbséget. Egy ilyen rendszert csak rosszként lehet jellemezni, amiért az üzemeletető felelősséggel tartozik. Tulképp ezt szándékkal sem lehetne jobban megtévesztőnek tervezni: a lényegtelen és a lényeges egyforma.
Lehet az egyes usert hibáztatni, de amikor sorra szopják ezt be, akkor a rendszer hibáját kell felvetni!