( zeller | 2024. 02. 28., sze – 19:55 )

"Nem. A bankokat egy dologra kell kötelezni: a kártérítésre. " - Ha és amennyiben a súlyos gondatlanságuk bizonyítható, Márpedig abban az esetben, amikor a hozzád hasonlóan kevéssé edukált user a fiszfaszpontakarmipontcom címen bejelentkezik a akarmilyenbankponthu helyett a netbankba, mert kapott egy levelet/sms-t/telefonhívást, és minden adatot, amivel azonosítani tudja magát, megadja ugyanott, nos, ott nem a bank az, amely súlyosan gondatlanul járt el.
Te a lakáskulcsodat odaadod bárkinek, hogy lemásolja?

"Mivel a bank azt állítja h ő rendszere biztonságos, mégis tapasztalatilag az igazolt h ebben a biztonságos rendszerben kifosztják az ügyfeleiket" _NEM_ a bank rendszerében történik a kifosztás: a bank rendszere nem a zolikanagyonokospontvalamirandompontcom címen van ugyanis. Ez utóbbin egy hozzá hasonló _felület_ van, amin keresztül az adott hülyeuser azonosítsára szolgáló adatokat szerzik meg a csalók, és ezekkel a hülyeuser adatokkal élnek vissza, megszemélyesítve az adott hülyeusert a bank felé. Mintha a hülyeuser egy A4-es lapot adna a csalóknak oda, aláírva.