( VaZso | 2024. 01. 29., h – 22:20 )

Nem tudom, a 21-es körzetnél milyen díjak voltak, de valószínűleg a normál számmezőktől józskán eltérő lehetett (nem ért túl sokat kezdetben).
Ezeket a számokat sem pusziért adták (nagyon le kellett írnod a te magad vagy klisét), hanem az volt a cél, hogy adnak egy viszonylag kis erőforrással üzemelő szolgáltatást, te pedig használod külső hívásokra is, amiből nyilván bevételük van.

Ne feledd, hogy ez volt a VoIP korszak hajnala, kezdetben a 21-es körzetű számok (ún. nomadikus körzet) nem voltak hívhatók külső hálózatból, később sem mindegyikből, de idővel ezt megoldtták... és alapvetően a hívásdíjaik is konszolidáltabbak voltak a "nagy" szolgáltatóénál.

Az, hogy voltak külföldi szolgáltatók is jobb áron, más kérdés, nekik lett itthonról hívható számuk is - igaz, sokáig ezeket drágábban tudtad hívni.

Ezzel úgy nagyjából éldegéltek.
...aztán jött a telekom adó, és végul szépen lehúzták a rolót - nem volt túl sok tartalék az üzleti modelljükben (ellentétben azzal, amit az általad írt klisé állít).