( asch | 2024. 01. 22., h – 18:11 )

Szerintem játékokhoz "ami a csövön kifér" ütemező kell: minden taszknak be kell fejeződni a következő frame rajzolásáig, egyéb taszkok viszont nincsenek, vagy ha vannak (pl a táj hamarosan láthatóvá váló részének betöltése) akkor a többi magon. Én legalábbis így csinálnám, a hozzá való ütemező pedig simán annyi, hogy a játék szálak bazi nagy prioritással fussanak.

Egyébként megmozgatta ez a fantáziámat, mert a játszós gépemen van egy rakás mag, és mégis meg tud akadni a frame. Meg lehet azt csinálni Linuxszal, hogy egy program száljait fixen magokhoz rendelem, és ugyanakkor minden mást kizárok onnét? Tehát mondjuk 8 magos gép esetén minden más osztozzon mondjuk 2 magon, a játék meg kapja meg teljesen a 6 magot? Ráadásul úgy, hogy lássa, hogy 6-ba kell beleférnie, tehát ne is indítson többet, ha olyan játékról van szó, ami képes a szálak számát változtatni.