( nns | 2023. 11. 28., k – 00:19 )

Az infra azon az útvonalon nem olyan rossz. Pandorf és Bábolna IONITY is útba esett volna. (nem beszélve a Smartrics töltőkről Bécsben)

Szerintem töltés nélkül egyben szerette volna megtenni az utat a teszt kedvéért. Ezért áldozta be az idejét. Azzal azért tisztában lehetett volna (autós újságíróként), hogy AC-n az autó tudásának megfelelő töltőt talált. Jó lett volna tudni mi baja volt azokon a töltőkön amin nem tudott tölteni. Foglaltak voltak vagy hibásak.

Azt én sem értem miért nem 130al ment. Az a tippem, hogy az előző teszt magas fogyasztási adata miatt úgy választott sebességet, hogy ne kelljen megállnia útközben. A számaiból kiderül, hogy az odaúton mehetett volna 130al is. Másik tippem, hogy a zuhogó eső miatt választott alacsonyabb sebességet. (Biztonsági megfontolásból ) Vagy ennél a kb két órás útnál az a 10 perc nem számított neki ami a 120 és a 130 km/óra között van...

Ez a kocsi a ramaty időben megtett 250km-t 120km/óra sebességgel autópályán 71% töltöttséggel, amit egy megfelelő töltőn 18perc alatt vissza tud tölteni. Ez hosszú pályázásra is alkalmas.