A te prospektusodból meg az a szó hiányzik, hogy "átadási pont", így nem is csodálom, hogy vihorászol. Tudod, az átadási pont azt jelenti, hogy kinek meddig tart a felelősségi köre. Pl. nincs internetszolgáltatás vagy nem hozza a szerződésben vállalat szintet. Átadási pont: szolgáltató által kihelyezett eszköz switch portja.
Na, most ilyen esetben engem az érdekel, hogy ha a szolgáltató GW-je nem elérhető, akkor megy a ticket, hogy kurva gyorsan rúgjon bele, mert ketyeg az SLA-ja. Na, ilyenkor jönnek azok, akiknek a dolgok, feladatuk és felelősségük, hogy random faszomvége holland BIX-eket sasolgassanak.
Mindenkinek más a dolga.
Hát, erről a gizdaságról ennyit :D Mint bérelt vonal megrendelő, nem én táncolok a szolgáltatónak, hanem a szolgáltató nekem. Ne keveredjünk bele mint Techno Viking a hülyeségbe :D :D :D