( trey | 2023. 11. 26., v – 11:20 )

A te prospektusodból meg az a szó hiányzik, hogy "átadási pont", így nem is csodálom, hogy vihorászol. Tudod, az átadási pont azt jelenti, hogy kinek meddig tart a felelősségi köre. Pl. nincs internetszolgáltatás vagy nem hozza a szerződésben vállalat szintet.  Átadási pont: szolgáltató által kihelyezett eszköz switch portja.

Na, most ilyen esetben engem az érdekel, hogy ha a szolgáltató GW-je nem elérhető, akkor megy a ticket, hogy kurva gyorsan rúgjon bele, mert ketyeg az SLA-ja. Na, ilyenkor jönnek azok, akiknek a dolgok, feladatuk és felelősségük, hogy random faszomvége holland BIX-eket sasolgassanak. 

Mindenkinek más a dolga.

Hát, erről a gizdaságról ennyit :D Mint bérelt vonal megrendelő, nem én táncolok a szolgáltatónak, hanem a szolgáltató nekem. Ne keveredjünk bele mint Techno Viking a hülyeségbe :D :D :D