( uid_16401 | 2023. 10. 02., h – 08:20 )

Szánalmas, hogy 50 perces - amit ráadásul te hoztál ide - videóban rágták a szádba, hogy mi a probléma és még mindig nem érted

Mivel én nem veszek "német prémium" autót, ezért engem a probléma nem érint. A minőségről meg csak annyit, hogy dolgoztam olyan cégnél ahol BMW, Audi, Toyotának, Fordnak, Ferrarinak gyártottunk részegységeket. A Toyota Yarishoz fröccsöntött alaktrészeknél már egy tűhegyni "beégést" is selejteztek, míg a BMW Audi 5mm-es beégésig simán tovább engedte a darabot. A beégett darabokat visszadaráltatta a granulátumba. Műanyagipari kollégák mesélték, hogy béreltek kiküldetésük alatt Audit A4-est Milánőban. Lenyitották a hátsó ülést, és akkoar a beégések voltak a hátsó nem látszó panelen, hogy sírva röhögtek rajta. A gagyisodás nem most kezdődik a "német prémium márkáknál", hanem 10-15 éve elkezdték már! Mondjak olyan eseteket hogy egész BMW tipusoknál rázta az első hűtőventillátor a kormányt, amikor igazán pörgött. A BMW nem visszahívta az autókat, hanem aki akadékoskodott a szervízben, pénzért kicserélték neki.

A prémium Ferrariban még akkor is 1-es Focus ajtózárjait szerelték be (Ferrari logos cimkével) amikor már a Ford a 3-as Focusnál járt. Tényleg prémium a prémium. :)

Aki dolgozott már autóiparban, azt tudja igazán mekkora átbaszás az iparág, és ebből van elege annak aki nagy prémiumgyártók termékeitől hányni tud, ha csak rágondol. Kivételek az ázsiai gyártók, mert ők tényleg igényesek. Az USA gyártók meg még mindíg beleteszik az anyagot az alkatrészekbe. A német az olasz járműipar meg szemetet gyártott eddig is. Emlékszel még a VW dízelbotrányára!?