... azt nem kérdezte, megéri -e? :)
Licensz mennyiség kérdése. 5-10 licensz esetén nincs sok értelme, 50-100 licensz körül már megérheti. Az biztos, hogy csak azért nem regisztrálnék egy ügyfél miatt, hogy ne kelljen használni a kártyáját.
Menet közben is tud szopás lenni, piszkosul kell figyelni az éves fordulókat, mert ha automatikusan megújul valami éves előfizetés (ami a default) és az ügyféllel nincs lepapírozva, hogy mehet, akkor elég sokat lehet nagyon rövid idő alatt bukni.
Van lehetőség 30 (vagy 60? fene se tudja már), napos demo verziót adni ügyfélnek, ami az önmagunk tökönlövése kategória.
Lemondani csak lejárat előtt X nappal lehet, viszont ha nem mondod le (elfelejted), akkor az automatikusan egy egy éves előfizetés 25 db. O365 standard licenszre, amit köv. hónapban kiszámláz a dealer.
Ráadásul folyamatosan nyirbálják a haszonkulcsot is - no persze annyiért adod amennyiért akarod, de annál drágábban mint amennyiért az MS-től venné a user elég nehéz adni. (mondjuk a "havonta utólag fizeted átutalással" kényelmi szolgáltatásért cserébe még 1-2% rátehető pluszban jelen esetben)
Igazából akkor van értelme az egésznek, hogy ha te menedzseled a user M365 környezetét, és lehetőség szerint nem csak egy ügyfélét. Önmagában M365 licensz viszonteladása nem egy hatalmas biznisz, ahhoz képest mennyi kockázata van.