( nns | 2023. 09. 05., k – 13:50 )

Nah Totalcar megírta, hogy "Villanyautóztam már eleget ahhoz, hogy a hatótáv ne paráztasson, kiemelkedően ütődöttnek kell lenni ahhoz, hogy idő előtt kifogyjon az áram", most jön a németek nem tudnak normális villanyautót építeni és úgy néz ki megbízható töltőhálozatot sem tudnak üzemeltetni beszélgetés persze kivetítve minden villanyautóra és töltőhálózatra. (Szoftver írásban is már a VW megmutatta mit tudnak)

Jó flame-nek de az, hogy az audi nem tud normális villanyautót építeni és az általa is gründolt töltőhálozaton sem jó a töltési élmény az már durva. Lehet benzinest sem vennék tőlük mert lehet ott is rohad a rendszer csak még nem látszik annyira ;-)

 

u.i.: Ha ezt még megfűszerezzük azzal, hogy egy magyar állami vállalat (MVM) megoldásán keresztül használjuk akik olyan integrációt tudtak összehozni az IONITY-vel, hogy esik kel...

 

u.i.2 Hogy konstruktív is legyek: az IONITY-ken linux fut és a régebbieken előfordul, hogy nem lehet megnyomni a stop gombot. A megoldás az, hogy RFID-val kell indítani a töltést és az RFID-val is lehet leállítani a töltést. Sok töltőn a stop gomb le van tiltva, hogy csak az tudja leállítani aki elindította a töltést. A stop gomb ilyenkor azért nem működik mert előbb kell az RFID érintés. Az appból is le lehetne állítani, ha az MVM Mobility applikációja nem lenne egy hulladék... Aki használja az tudja...

 

u.i.3 Tök nyíltan beszél mindenki az infrastrukturális problémákról az EV töltéssel kapcsolatban. Totalcaros azonnal megírta. Horváth András azonnal videózott róla mikor problémája volt. Azért nincs több ilyen mert nincs annyi probléma amit mindenhol látsz. Alap EVs otthon bedugja időnként és nem foglalkozik semmivel...