Kívülről értettem. A belseje egy szegényház.
Szerintem egy autónak nem az a funkciója hogy jól érezd magad benne. Normális ember azért vesz autót, hogy gyorsan, költséghatékonyan eljusson A-ból B-be. Aztán vannak fitymahúzogató ducatis-audis arcok, akik évi párezer km-ért tartanak egy füstöst, csak azért hogy ernyedt kukijuk azon élvezkedjenek hogy mennyire megy... de hát nem megy, gyenge, lomha foss az összes ICE! Most már azon élveszkednek, hogy fú hát teletankolom, meg még rátöltök, aztán egyseggel elmegyek 800km-ert.
Azokat megértem, akik megvesznek egy használt dízelt vagy benyást, aztán használják amíg szét nem esik, de újautónak ICE-t venni baromság ma már pénzügyileg.
Amikor a Model S-t nézegettem, csináltam kalkulációt lízingre, meg egy új BMW-re. Gyakorlatilag Model S havi törleszteője meg havi töltés költsége megállt 1500 Eurónál. Ugyan ez egy új BMW X5-re 900Euró /hó a lízing, és még tankolni bele 650Ft-os benyát, meg még rendszeresen márkaszervízben befizetni az ICE sarcot. Véleményem szerint az is közel ugyanannyi. Persze én használom is az autót, nem úgy mint a ducatisarc aki csak tárolja...