( bra | 2023. 08. 10., cs – 14:59 )

Nem csak ár kérdése, hanem további gazdasági szempontoké is, pld, hogy egy modern nem hibrid szervizköltsége várhatóan magasabb lesz (pld. mert bonyolultabb, jobban kopik stb), és többet is tankolsz bele, azaz összességében véve drágább fenntartani.

És a kezdeti árkülönbséget használtan (főleg, hogy jellemzően ott kezdenek előjönni a problémák) már kevésbé érzed.

Ha szűkebb a piac, annak talán leginkább ezek az okai:

- az alsó szegmensben (tizen-, huszonéves autók) jellemzően nem játszik
- az átlagember olyan, mint te, és tapasztalat nélkül ítél el dolgokat :)
- a hibridekhez nem ért a szomszéd astrás bácsi, a márkaszerviz drága, az ezekkel foglalkozó kisebb műhelyek száma pedig még mindig alacsony, illetve a kereslet környékére (Bp) koncentrálódnak