Most akkor elővenném a sztorit a pont ugyanarról az autóról, ami újan érkezett, de a gondatlan szállítás miatt 3 héttel később került átadásra, mert fényezni kellett rajta kettő ajtót az ötből ... de minek? Nem, szalon és szalon közütt is van különbség, még új autó átadáskor is. Ugyanis, az autót míg a telephelyre szállítják, ott üzembe helyezik, folyadékokkal feltöltik, felrendszámozzák stb. sok-sok kézen megy át. Nem mindegy, hogy az kinél kerül üzembe helyezésre.
Honnan tudom ezt? Onnan, hogy dolgoztam ipari tanuló koromban kókler által üzemeltetett hivatalos (Citroen) márkakereskedésben több hónapot, ötödmagammal hordtam be a kereskedésbe a vámudvarból a fóliás autókat és vannak sztorijaim első kézből ...
Kalló Tóni bácsi győri Citroen kereskedése a Fehérvári úton nem véletlen veszítette el a hivatalos dealer-i minősítését annak idején 1 év alatt, majd ment tönkre és zárt be. Szerencsére, csak 3-4 hónapot kellett lehúznom abban a pöcegödörben, de egy életre szóló élménygyűjteménnyel gyarapodtam arról, hogy mi a kóklerség. Messze igyekszem elkerülni.
NE a legolcsóbb legyen feltétlen a szempont. Csak akkor, ha feltétlen megbízol bennük.