Szolgáltatóknál ez a wifi téma örök mumus, lévén az egyedi internethiba-bejelentések 70-80%-a nem szolgáltató érdekkörű.
Tudom, hogy a hup olvasók nagy része, velem együtt nem az átlagos felhasználók csoportjába tartozik.
Én akkor szoktam bejelenteni hibát, ha pl. a szolgáltató eszköze időnként újraindul, vagy ha ugyan kapcsolódunk, és elméletileg minden jó, gyakorlatilag mégsem működik. Nem hiszem, hogy valaha lett volna olyan bejelentésem, ami nem a szolgáltató felelősségi körébe tartozik.
Az alapvetés majd' minden helyhez kötött internetszolgáltató esetén az, hogy a szolgáltatásátadási pont a szolgáltatói eszköz (modem/ONT) Ethernet lába, ez szokott kiegészülni egyes cégeknél az általuk forgalmazott/bérbeadott wifi kütyükkel, mert az (elvileg) tuti jó, letesztelték, mernek rá garanciát vállalni.
Igen, korábban nálunk is ez volt, aztán mostanában már azt is garantálják, hogy az általuk (ingyen) biztosított eszközökkel megvalósított WiFi a ház minden szobájában legalább 20 Mbps sebességgel muzsikál.