Dolgoztam ott kiscsikó koromban.
Az ügymenet úgy nézett ki, hogy elég betelefonálni a műszaki ügyfélszolgálatra és azon nyomban kinyitják. Maga az ügyfélszolgálatos ezt megteheti.
A telefonban annyi kell történjen, hogy ellenőrzik az ügyfelet, hogy korábban spam-elt-e és ha nincs semmilyen gond, akkor kinyitja. Aztán tájékoztat, hogy ha spam-elsz akkor bezárják és még egyszer ki tudod nyittatni de a második után zárva marad.
Valószínűsítem, hogy mostanában ritkán telefonálnak a 25-ös port miatt és a felvett diákmunkások nem tudják miről van szó.
Két dolgot tehetsz. Többször hívod őket és egyszer talán belefutsz egy olyanba, aki tudja mit kell csinálni vagy megkéred az ügyfélszolgálatost, hogy egyeztessen a BHD-val. (Belső Help Desk, ott régi L3-asok ülnek). Ők majd elmondják neki, hogy hová kattintson.
A tűzfalszabály egyébként nem a végponti eszközön van, tehát teljesen mindegy, hogy annak mi a jelszava.