( ggallo | 2023. 04. 28., p – 10:36 )

Ha nem titok, milyen jellegű a szoftver? Ügyviteli (ERP), vagy kereskedelem (webáruház) jellegű, vagy micsoda? Saját belső rendszer, vagy kereskedelmi termék?

Mennyire "régi" a rendszer, ami át lett ültetve és mennyire cserélődött le a csapat az átállás előtt/közben/után? Az architektúra változott jelentősen, vagy az annyira átgondolt volt, hogy jól át lehetett ültetni ilyen szemléletre?

A klasszikus üzemeltetés váltott (cserélődött) cloud DevOps-ra a fejlesztők meg átálltak amiben kellett, vagy hogy?

A nagy felhős szolgáltatóknál futtatás egyszerűbb és/vagy olcsóbb mint az on-prem volt azért kellett váltani? Vagy az on-prem beruházás, üzemeltetés okozott (szakember oldalon) gondot? Azt értem, hogy a fejlesztők adaptálódtak ügyesen.

Az lehet, hogy cloud native rendszereknél az 50 vCPU és 200 GB memória kicsinek számít, de itthoni viszonylatban szerintem nem számít kicsinek egy olyan rendszer, aminek ilyen erőforrás igénye van átlagosan.

Egyébként köszönöm, ez az első olyan hsz. amiben valaki azt írja, hogy konkrétan használnak ilyen rendszert.