Na. Az hogy "leadja az anyagot" az egy MÉH telepen működik, nem az oktatásban. Egészen más szinten kellene működnie a mai oktatásnakmint a mai mátrixos padsoros "adatbetöltésnek". Természetesen van olyan, amit ha tetszik, ha nem meg kell tanulni, be kell biflázni, de ez már régen nem adhatja az "anyag" 90%-át. Ezért kéne olyan fizut adni, hogy a jófejű tanárnak valóban alkalmasak legyenek ott, és ne az általad írt kontraszelektáltak. Továbbá legyen tekintélye a pályának, és nem úgy, hogy vigyázzt vágnak a diákok a tanárnak, hanem fakadjon a személyiségükből, a tudásukból, és a hozzáállásukból.
Ugye kvázi nekünk, a generációnknak, sikerült összehoznia egy chatgpt-t, előtte egy komoly keresőrobotos dolgot, mégelőtte maga az egész számítástechnika (utána PC) megalapozása volt, de ezzel elérhetjük azt, hogy a következő 2-3 generáció a cipőjét sem fogja tudni bekötni. Lesz-e olyan a jövőben, aki tud újat kitalálni, aki tovább tudja fejelszteni a chatGPT csodát, vagy esetleg tudja rendesen használni, azon kívül, hogy a kilégzés belégzés "kazetta" szól a fülébe.