( gee | 2023. 04. 18., k – 12:39 )

Revolut esetén konkrétan úgy működik hogy bejelented a tranzakciót, majd kvázi azonnal revoke-olják.
Semmilyen mediáció nincs a folyamatban és a customer-től sem kérnek semmi információt, még csak nem is szólitanak fel arra hogy lépjél kapcsolatba vele.

Minden hitelkártya kibocsátónál ez van, hogy azonnal jóváírják a panaszkodó ügyfél számláján a zsét, letiltják és cserélik a kártyát. A kereskedőtől meg bekérik a bizonyítékokat, a tranzakcióról, és a beérkező dolgok után döntik el, hogy lesz-e büntetés és kit büntetnek meg (pl. boltot, mert nem ellenőrzött eléggé, vásárlót, mert hazudott).

Ettől függetlenül egy boltnak simán lehet biztosítása, ami a kártyacsalások miatt elvesztett bevételért kárpótolná.

Amikor a családban valaki online boltot indított, ő pl. azért választott 3DSecure ellenőrzést (akkor még nem volt kötelező), mert egy ellenőrzött tranzakció esetén nem az az alap, hogy visszaveszik a pénzt.