Vagy igeny az volna ra, mert jo kis kihivas, de egyszeruen nem eri meg.
Ha nem éri meg, akkor nem fontos, újra lehet indítani.
Egy in-service upgrade/rollback egy-egy bonyolultabb logika eseten nem trivialis.
Ha félsz tőle, csináld gyakrabban. Ha gyakran kell csinálni, automatizáld.
Siman rakoltheted a fejlesztesre es karbantartasra szant penzed 10-20%-at ilyesmire.
Kell is. Ha az IT költségvetés ~20-25 százaléka nem refactor és infra fejlesztés, akkor ott a szőnyeg alá söprődnek a problémák és idővel a cég egy hatalmas szargalacsint görget maga előtt.
Ezt szembeallitod egy tervezett es kommunikalt karbantartasi idoszakkal, amikor esetleg teljesen all a rendszer.
Nem, nem állítom szembe. Azt kérdőjelezem meg, hogy ha valami szolgálatásnál kieséssel jár a infra frissítése, akkor az nem fontos annyira, hogy ne lehetne leállítani.
Ahogy írtam már:
1, Ha fontos a rendelkezésre állása a szolgáltatásnak, akkor redundáns és egy-egy node leállhat.
2, Ha nem fontos a rendelkezésre állása a szolgáltatásnak, akkor szintén leállhat.
Nincs más opció.