Hogy te mit _szerettél_ _volna_ az a te dolgod, de NEM erre kötöttél szerződést, így már az alapállásod hibás. Abban egyeztetek meg, hogy az adott időpontban x Ft/hó áron kínált szolgáltatáscsomagra vonatkozó előfizetői szerződés neked felróható okból egy éven belül nem kerül felmondásra. A szerződésbe benne foglaltatik az a kitétel is, hogy a szolgáltató az árat jogosult ebben az időszakban is emelni, méghozzá az inflációnak megfelelő mértékben (pontos részletekért - legalább utólag - olvasd el az ÁSzF-et), mely emelés _nem_ indokolja az ügyfél részéről történő kötbérmentes felmondást.
Te azt szeretnéd, hogy az adott xyz díjcsomagot a szerződés megkötésekor érvényes listaárból számolt kedvezményes tarifával kapja az előfizető, azaz minden emeléskor egy újabb listaár kerüljön megállapításra, ami csak az emelést követően kötött szerződésekre érvényes. Azaz az xyz szolgáltatáscsomagra legyen n+1 listaár attól függően, hogy mikor lett a szerződés megkötve.