( YleGreg | 2023. 02. 10., p – 12:12 )

Ugyanez történt velünk is. Feleségem próbálkozott a webdesign szakmával, emiatt ugyanúgy, kipróbálás idejéig akart egy új photoshopot, mert ami jelenleg neki van valami jogtiszta régi dobozos, az már elég régi, vajon mit tud az új felhős izé.

Próbálgatta, de aztán úgy döntött, hogy nem éri meg az előfizetés, mert azokra az alap grafikai dolgokra amikre használná, arra a régi offline is megfelel neki.

Lemondaná, de ekkor pont ugyanebbe a csapdába esik, ő sem évest akart kötni, hanem egy havit, de benézte. Megnézte újra a regisztrációs oldalt, és igen, látszik, hogy ott az Adobe ügyesen rájátszik az emberek felületességére, hasonlóan mint a paraszt weboldalakon lévő "Akarsz ingyenes hírlevelet?" kategóriás popup, ahol egy szép nagy zöld IGEN! gomb mellett alig látszik a kis fekete nem gomb.

Az elvesztegetett pénzt tanulópénznek vettük, kifizettük, és megtanultuk, hogy az Adobe nem jófej cég, kerülendő.

Így ha a jövőben bármikor közte és egy versenytárs között kell választanunk, akkor biztosan nem azt a céget fogjuk választani, amelyik visszaélt a bizalmunkkal. Ennyi, tovább léptünk.