köszönöm a válaszod,
a dátumok szerint nem teljesen igaz a halasztott fizetési lehetőség, legalábbis az én értelmezésem szerint (ugye ezt írták: "Cancel your annual subscription before Feb 06 to get a full refund and avoid a fee."),
január 16.-án kaptam emailt arról, hogy elindult a 7 napos próbaidő,
január 22.-én kaptam emailt arról, hogy letelt, és azt nehezményezem, hogy ebben az emailben semmilyen információ nincs a "következményekről", a lemondási feltételekről, arról sem, hogy korábban mint fogadtam el azzal pld. hogy figyelmetlenségem okán nem kapcsoltam át havi előfizetésre (leírom még egyszer: nem választási lehetőség van, hanem átkapcsolási lehetőség), és természetesen ezt a próbaverzió kérése után már nem tudod megváltoztatni, legalábbis én utólag sem találtam erre bármilyen utalást, leírást, linket, stb.
január 26.-án a bankomról átment az első havi díj, azaz a banki adatok szerint ekkor történt meg a fizetés, tehát február 6. előtt, és igen értem én, hogy akkor ha hatodika előtt lemondom, akkor vélhetőleg visszautalták volna az első havi díjat is, de erről ugye csak az első emailben írtak, és nem tudom, hogy ki hogyan van vele, de én az ilyen határidőkre nem szoktam emlékezni, nem szoktam felírni sem online, sem offline, nyilván ez is az én hibám,
és megvolt az okom, hogy nem egyből mondtam le: mint korábban írtam, felmerült, hogy esetleg a megrendelő akar még "valamit", illetve, mikor tavalyelőtt októberben le akartam mondani az 1 hónapos előfizetést a kifizetés után egyből, hogy esetlegesen elfelejtkezve róla ne csússzak bele a következő hónapba, akkor az volt a válasz, hogy az előfizetés lemondása esetén egyből megszűnik az, most látom, hogy a jelenlegi hozzáállás ebben szerencsére változott ("Havi előfizetés éves elköteleződéssel: Amennyiben 14 napot követően szünteti meg előfizetését, a befizetés nem téríthető vissza, és az adott havi számlázási időpontig folytatódik a szolgáltatás.")