igen, a próbaverzió igénylésére küldött levelükben írják az adott dátumot, és én olyan "szerencsétlen" vagyok, hogy azt nem jegyeztem meg, és nyilván olyan naiv is vagyok, hogy azt hittem, mikor lejár a próbaidő, akkor nem csak egy újabb ajánlattal állnak elő, hanem megírják, hogy akkor innentől ezek a szabályok vonatkoznak az előfizetésemre, ha már...
kisbetűshöz leírnék egy másik esetet:
sok-sok évvel ezelőtt volt a Magyar Telekomnál egy stick-es netes előfizetésünk (céges), az egyik hónapban elfelejtettük befizetni, letiltották, ez rendben is van, de nyilván nem egyből, hanem pár nappal a fizetési határidő (amiről akkoriban nem jött külön figyelmeztetés) után, és persze emiatt meg felszámoltak újabb költségeket, azaz nem volt elég kifizetni a megkezdett hónapot, hanem mivel havi limites volt, ezért az adott időszakra kiszámolták, hogy időarányosan, azaz a letiltásig mennyi forgalom fér be az előfizetési korlátba, a többit meg persze fizessük ki külön emelt áron,
ok, kifizettük, bár erről, hogy esetlegesen időarányosan veszik figyelembe a lekapcsolásig felhasználható keretet semmilyen tájékoztatás, azaz apró betűs rész sem volt a szerződésben, az ügyintéző azt mondta, hogy az csak a náluk kifüggesztett 70-80 oldalas leírásban található meg, ok, semmi gond, nem volt nagy összegről szó, a mi hibánk volt a befizetés elmulasztása, bár nehezményeztem, hogyha kifizetem a teljes havi díjat is, akkor mire fel az időarányos elszámolás, amikor a teljes hónapban nem értem el a limitet, mindegy nem foglalkoztunk vele,
szóval emlékeim szerint hó végén kifizettük, majd x napig várni kellett, hogy visszakapcsolják a szolgáltatást, és természetesen a következő számlánál nem azt vették figyelembe, hogy mi már kezdeményeztük a visszakapcsolást a hónap eleje előtt, hanem a visszakapcsolási idejéhez képest megint elővették az időarányos elszámolást, azaz hiába nem értük el a havi limitet, megint fizethettünk, mint a katonatiszt,
ok, ekkor gondoltam, hogy lemondom a szolgáltatást, az ügyintéző előkészítette a papírokat, majd hirtelen bevillant: ha nem hó végén mondom le a szolgáltatást, és az adott időszakot tekintve, hiába fizetem ki a teljes hónapot, de időarányosan számolva átléptem a limitet, akkor megint csak megjárjuk? az ügyintéző kicsit gondolkodott, majd "ja, hát igen", ok, akkor megvártuk a hó végét...