köszönöm a hozzászólásod,
"Meg nyilván függ attól is (erősen), hogy az ügyfél hogyan kezdi: a saját hibája ellenére Ő van kapásból felháborodva, vagy megírja, hogy elrontotta, és kér valamit normális hangnemben. (Ez utóbbi nekem nem derül ki az írásból, pontosan hogyan történt)."
szerintem a chat-en nem voltam "támadó", de beidézni nem tudom, mert az idézett levelükből kiderül, hogy megszakadt a beszélgetés, és nem az én hibámból,
"De az a hozzáállás szerintem semmiképp sem jó, hogy egy ilyen esetben kijelented, szemét a cég, mert érvényesíti a szerződéses jogait."
leírtam, hogy nem azzal van a gondom, hogy a jogait érvényesíti, hanem azzal a hozzáállással, ahogy eljutottunk a "problémámhoz",
"Az, hogy hagyjuk a felhasználókat bármit csinálni, és utána írjuk le veszteségbe, mert jó fejek vagyunk nem a jó irány. Ez olyan precedenst teremt (akát egy nyilvánosságra kerül eset is), ami megsokszorozza a support megkereséseket ilyen témában, és akár erre is játszhat bárki, hogy próbaidő, dolgozik vele, próbaidő után dolgozik vele, majd ír a cégnek, hogy "bocs, elfelejtettem lemondani, töröljétek már a követelést, mert előttem már X embernek töröltétek, írták a neten"."
természetesen az Adobe is mindent is "monitoroz" (lásd a korábban említett Adobe Privacy Center-t), azaz szerintem egyértelműen megállapítható, hogy meddig használtad a programot...
"Annak ellenére, hogy hibázott, és tudja is, hogy hibázott, és tudta előre, hogy ez így nem lesz jó, és látta is, hogy le van írva, hogy pontosan mikortól kell fizetnie, miért nem tekintenek el a fizetéstől..."
nyilván nem tudtam előre, mert akkor nem nyitottam volna ezt a témát... igen, azt elismerem, és tettem korábban is, hogy hibáztam, nem arról szól az írásom, hogy miért nem tekintenek el a fizetéstől,