( gelei | 2023. 02. 09., cs – 10:46 )

Ezt értem. A komment nem is erről szólt, hanem:

  1. Borzasztó, hogy amikor van egy egyértelmű human error, mindig van valaki, aki elkezd a létező legbicskanyitogatóbb stílusban mutogatni a szerződésre. Ezt mindenki érti. A jég csúszós, mindenki tudja, mégis elesnek rajta emberek. Bár lenne ott egy hupu rámutatni, hogy vigyázz, csúszik!
  2. Az összes általam ismert esetben a céggel lehetett egyezkedni, hogy a PEBKAC eredményét ne vasalják be a useren. Mindegy, hogy ez egy Azure-ban felpörgetett szerverfarm, vagy a PS Store-ban megvett bundle, amiben a 3 játékból csak 2 volt PS4-kompatibilis. Az NPS-módszertan szerint egy elégedetlen user kiüt 3 elégedett visszajelzést, ezért a cégek általában nem szeretik, ha a vásárló win-lose kimenetelt érzékel.