( gelei | 2023. 02. 09., cs – 10:21 )

Menj már a picsába ezzel a jogászkodással, igen, igazad van, tényleg ez van a szerződésben, ezt OP is elismerte. Senki nem vitatja. A korrekt üzletmenet ilyenkor az lenne (ha már nincs 72-es méretű piros betűkkel kiírva, hogy hé paraszt, éves hűségnyilatkozatot kötsz), hogy a support visszaadja a pénzt, és akkor az OP sem fogja ország-világ előtt fikázni a céget.

Volt olyan eset, hogy egy magyar egyetemista több havi átlagfizetésnyi költséget halmozott fel Azure-ban egy rosszul paraméterezett script miatt, amit pont Azure-tanuláshoz használt. Szerinted kiszámláztuk? Persze lehettünk volna mi is olyan pondrók, hogy egy ilyen PEBKAC után mutogassunk a szerződésre, de inkább leírta a cég a veszteséget, hogy ne mi legyünk azok, akik nyomorba döntenek érdeklődő fiatalokat.