Azert kivancsi volnek, ha valaki megkeresne oket ugy, hogy eleve az elso e-mailben benne vannak az adatok, akkor mivel napolnak el a problemat.
Az EON-os felületen bejelentkezés után küldtem nekik 2 napja hibabejelentést. Eddig semmi válasz. Tudtommal pár órán belül jelentkezniük kellett volna úgyhogy lassan ideje felhívni, csak mivel nem az én nevemen van ezért egyedül nem érdemes felhívni, egyedül úgyis lepattintanak pikk-pakk, közösen meg legkorábban holnap jön össze.
Mivel ügyfélszolgálatos felületen küldtem ezért név, cím, telefonszám, ügyfélszám és még talán szervméret is van nekik mellé írva valahol így ezekkel biztos nem lehet bajuk.
Küldtem az óráról fényképet bejelölve az optikai portot és az órához tartozó neten elérhető EON-os felhasználói útmutatót is csatoltam amin az optikai port jelölve ugyan van de semmi egyéb komment nincs írva hozzá. ELMŰ-s szabályzatban találtam róla annyit, hogy az optikai port IEC-62056-21 szabvány szerint működik. Slussz. Kértem a plomba áthelyezését, hogy használni tudjam a portot, nehogy sérüljön az a vacak drót aztán baj legyen belőle, ugyanis pont sikerült keresztül húzták az adó led előtt. Mikor felszerelték úgy volt ez nem okos óra. Fenéket nem, csak max nem távleolvasós.