Ez annyiból jogos, hogy bár nem írta melyik Shelly Pro-ra gondolt, de beugrott most nekem is, hogy nincs is olyan verzió, ami tudna 20A-t fázisonként.
A Shelly 3EM lenne a nyerő (az már áramváltós), de az meg nem tud onboard scriptinget. Talán majd a 3EM Pro/Plus, ha egyszer kijön. Oh wait:
https://www.shelly.cloud/en-hu/products/product-overview/pro-3-em
Es hogy oldod meg, hogy megint veheti a max teljesitmenyt, ha semelyiken nincs fogyasztas?
Ugyanúgy ahogy visszavenné. Csak beszól az API-n az EVSE-nek, hogy emelheti az autónak kiküldött töltőáram infóban az értéket, az autó meg csinálja amit kell. Nincs ezzel semmi gond, nálunk 3-4 féle EV van használatban összesen 8db töltőfejen, amikre jut 100A. A Wallboxok remekül ledumálják egymás között kinek mennyi jusson, sokszor kézzel tekergetjük a mobilappban, hogy ha valaki sietne, akkor tudja kimaxolni a lehetőségeket (már amennyit az autója tud). Ilyenkor az látszik az autókon hogy a nap során többször is változtatják a töltőáram értékét. Van KIA, Tesla, BMW, meg mindenféle random autókkal érkeznek vendégek/ügyfelek is, soha egyik se volt erre kényes.