Az hogy te másképpen működsz (akár többmillió társaddal együtt) nem írja felül azt, hogy a többség (többszázmillió) felhasználó számára készült a felület.
Írod. Majd a "Továbbá miért gondolod, hogy interakciók száma a fontos?" kérdésre leírod a saját működésedet(akár többmillió társaddal együtt).
Nyilván amit mondasz az az amit tanítanak, meg amit lehet a többség csinál. Hogy a twitternek mi a fontos, azt itt a hupon nem hiszem, hogy bárki is tudja. Hacsak nincs itt valaki titokban a twitter felsővezetéséből, s rendelkezik a megfelelő adatokkal.
Azt azért már megtanultam, hogy aki valóban sikeres, az a globális mantrát modifikálja (és ettől lesz sikeresebb mint a nagy átlag), és ezt új mantrát nyilván nem köti mások orrára. Csak akkor mikor már alig ér valamit (Ő már tovább fejlesztette), s akkor elmegy oktatni a számra már lejárt lemezt.
Persze nem azt mondom, hogy ebben az esetben nem lehet igazad. Csak azt mondom, fogalmunk nincs igazad van-e. De azért gyanús lehet, hogy itt a hupon mindenki okosabb, mint a piacvezető cégek vezető szakijai (szándékosan nem CEO-t írtam), de még mindig a hupon irogat a helyett, hogy (tiktok, insta stb, stb)ilyen irányú főnöke lenne.
Tudom.. tudom, nyomják krahácsot.