( st3v3 | 2022. 09. 21., sze – 22:26 )

ha van egy kibaszott applikációjuk, ami az ügyfelek jelentős részénél fel van telepítve, akkor miért nem lehet oda egy push-ot tolni, hogy lehaltunk, kis türelmet...?

Mert ha lehal az alkalmazás backendje akkor kicsit nehéz:

"Kedves ügyfeleink! Honlapunkon, alkalmazásainkon (Telekom alkalmazás, TVGO, Mobilvásárlás), webmail szolgáltatásunkon, valamint ügyfélszolgálati csatornáinkon (1414, 1400, 1777) átmeneti technikai hiba lépett fel, melyek javítását illetékes munkatársaink már megkezdték. A technikai hiba Telekom TV ügyfeleink szolgáltatását is érinti.

Köszönjük a megértést, a hiba javításáig türelmetek kérjük! Amint a hiba elhárult, ezen a csatornán tájékoztatni fogunk benneteket!"

legalábbis az üzenet erre utal :)

Kőkorszak az egész cég.

Ezekre is áll: https://hup.hu/comment/2819678#comment-2819678 :)