Ez egy egyszeri kavarás volt, a tavalyi szolgáltatásváltás miatt (Eon/Elmű -> MVM Next). Én 8kHUF-ot fizettem az MVM-nek a mostani éves elszámolásnál, és 29kHUF-ot utalt az Elmű búcsúzóul. Meg se próbáltam utánaszámolni, ráfogtam, hogy rendben vagyunk, aztán kész. Egyébként ennyire én nem örültem neki. Annyi történt csak, hogy a váltásból (amit senki nem kért/akart) így nem keletkezett anyagi kára az ügyfélnek (és haszna sem), hacsak nem az adminisztrációra fordított idő és a nyomozgatás.
A videó második felében pedig végképp nem értem hogy miről beszél: augusztus 31 - november közötti túltermelés - eleve ezt nem is tudom értelmezni, mi történt novemberben? Semmi... A mutogatott visszaigénylős mellékleten is az MVM éves elszámolása van (2021 szeptember - 2022 május). Ezzel az MVM-nél megkezdett tört év túltermelést igényelhette VOLNA vissza, ha lett volna ilyen, de tévesen küldték ezeket ki, később jött is róla egy ilyen e-mail:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a helyesen kiállított éves elszámolószámlája mellé tévesen csatoltunk egy mellékletet
(Nyilatkozat és kifizetési kérelem HMKE betermelés elszámolásához), amelyen az elfogyasztottnál több visszatáplált áram
és annak elszámolása szerepel.
A valóságban az elszámolási időszakban az Ön által vételezett villamos energia mennyisége több volt, mint avisszatáplált,
így Önnek az a teendője, hogy a különbség után megfizesse az elszámolószámlában szereplő villamosenergia-díjat.
Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük.
Esetleges további kérdésével forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!"