Almát almával hasonlítok csak. Nem tudom hogy egyre gondolunk-e.
2 dolgot nem győzök elégszer leírni:
1) Nem szükséges a top 1-es terméket venni. A lista teteje erős és jó iránymutatást ad a jobb döntésekre. Felülről kezdve a tesztet sokkal jobb döntéseket kapunk, mint hasból.
2) Akkor is dönteni kell. Ez mindenki figyelmét elkerüli. Miért jobb az, ha ránéz valaki a polcra és találomra vesz egy terméket ami szerint bevált, szinte soha nem próbált másikat, vagy a 48-ból max még egyet, a paraméterek alapján való ár-érték arányának információja pedig elérhetetlen számára, mint embernek. Ez miért jó?
3) (bónusz) Senki nem olvasta a matematikai levezetésemet a miértekre és a működésre a másik blogomban? A megoldásom konzisztens azzal, mintha a tényleges értékét számolnánk ki az osztások miatt.