( T_chris | 2022. 04. 10., v – 16:07 )

Ok, de azért ne hasonítsunk össze egy olyan bejáratott brand-et ami az internetnek nem ebben a korszakában keletkezett, és volt ideje a felhasználói bázist növelni, és a mai napig rengeteget költ reklámra, azzal, hogy te most akarsz indítani valamit.

Valamilyen eyecandy kell, amitől először a meglévő nagyok mellett akarnak hozzád járni. Ha akkora leszel, hogy helyette járnak hozzád, már vélhetően lesz marketingesed.

 

Bele kell törődni, hogy ez befektetést kíván. A jó domain név csak egy, amellett azért pár hónapig el kellene költeni reklámra egy szemmel látható összeget.

Nem akarok szurkálni, ne értsd félre, de a BP is itt bukta el. Központi vezérlés, marketing nélkül, a cégvezető nem azért van, hogy userekkel veszekedjen, az egy másik skill. Ne ess ugyanabba a hibába. Kell egy marketinges, ha komolyan gondolod. Sőt fordítva szokták csinálni. Először ötlet,  alfa megvalósítás, utána domain, béta, csiszolás, public béta.....