( zeller | 2022. 03. 22., k – 10:10 )

A "pénzed eltünése" tehát zavar, de csak annyira, hogy egy ügyintézőnek elsírd a bánatodat, annyira már nem, hogy mások ne járjanak így (3. pontod fentebb...), mert hivatalos panaszt nem tettél miatta... Azért az "eltünt"-tel kapcsolatban vannak fenntartásaim, illetve lennének kérdéseim, mert a "nem lett időben jóváírva" az nem ugyanaz, mint az "eltűnt"...

Tudod ha a bank az adatok megőrzésével kapcsolatban ilyen - hogy is mondjam csak - nagyvonalúan járt el, akkor vajon más területen, adatkezelés, adatvédelem terén milyen lehet...? Tizensok évvel korábban lezárt/felmondott szerződéshez kapcsolódó valamennyi ügyfél- és tranzakciós adatot megtartani... ez a NAIH akkori elődjének sem tetszett - én ugyanis nem voltam rest a megfelelő helyen panaszt tenni.