A "megmondtad" az csak neked jó, de a banki folyamatok ettől még nem lesznek átnézve/javítva... Ahogy máshol sem lesz attól jobb a szolgáltatás, ha csak a közvetlen ügyfélkapcsolatot biztosító személynek tálalod a problémát, pláne, ha csak szóban...
Ha a zótépé szerinted olyan jó, akkor egy saját sztori... Valamikor a '90-es évek végén voltam először OTP ügyfél, nem túl hosszú ideig, mert munka- és lakóhelyet váltva lett sokkal jobb. A 2013-ban indult mobiltárca tesztben részt szerettem volna venni, ergo ismét OTP ügyféllé kellett válnom. Nagyjából tizenöt év után ott volt az élő számlavezető rendszerben a régi számlám összes adata... (Meddig is őrizheti ezeket a bank? Utolsó tranzakciót követő 8 év talán...?) Na én akkor mondtam, hogy a mobiltárca teszt után köszi, de nem maradok...
Egyébiránt tudod hogyan lehet az OTP-nél kedvezőbb díjtételeket nyújtó bankot találni? Megmondom: találomra...