( dlaszlo | 2022. 03. 21., h – 22:34 )

Az  egész topic indító kérdés erről szólt.

És nem hiszed el. Ma ismét levonták tőlem még egyszer jogtalanul az összeget, amit a topic indítóban írtam. Mindenféle figyelmeztetés, üzenet, vagy bejegyzés nélkül. Mit szólna ehhez az egészhez az MNB?

És véletlen vettem észre, hogy nem stimmel az egyenlegem. Megint telefonálnom kellett, megint lassan vették fel a telefont, az ügyintézőnek megint mindent el kellett magyaráznom. Utána 5 perc alatt visszakerült az egyenlegem, de mi történik ha nem szólok? 30 napot várnom kell a felszabadításra, vagy mivel ezek elvileg "sikeres" tranzakciók voltak náluk, megy a pénz a /dev/null-ba? Én semmin nem lepődnék meg, ha ilyen hibák vannak, miért gondoljam, hogy úgy is visszakerül hozzám?

Én soha többé nem leszek Gránit bankos, és nem hiszem el, hogy másnak nincs ilyen problémája. Ez az N+1-ik eset volt, ami ma is történt, mit csinálhatok máshogy?

Várom az OTP-s bankkártyámat, és azon nyomban felmondom a gránit bankos számlámat. Csak sajnos felmondáskor azonnal deaktiválják a bankkártyámat, gondolom, hogy ne csináljak több tranzakciót. A felmondási idő 30 nap, gondolom ennyi idő elszámolni a függőben lévő tranzakciókat.

A biztonság kedvéért felírtam, hogy mennyi az egyenlegem.