( ricsip | 2022. 03. 18., p – 08:34 )

Erste george óta esett egy látványosat a színvonal. Plusz nemrég volt egy katasztrófálisan béna átállásuk, ami több napos volt, pénteki munkanapot is érintett, ráadásul bukta is lett és meg kellett ismételniük 1 héttel később. Remélhetőleg egy darabig most lenyugodnak, mert erste mobilbankkal pont ugyanez nekem is a seggfájásom: a 4 éve még pöpecül és gyorsan működő ügyfélcentrikus ternéket lecserélték először egy sokkal lassabb és idiótább netbankra. Majd tavaly pont 1 éve a mégújabb, és még elbaszottabb ügyfélcentrikusságot kihajintó george nevű szarra. Amit hetente kell karbantartani, olyankor meg nem csak a mobilappos szar megy le maintenance módba, hanem a webes megfelelője is hálistennek. Szintén lett volna pár sos tranzakcióm vagy sűrgősen megnézendőm, és persze pont nem fértem hozzá a kibaszott adatokhoz. A klód miatt károgok én is mindig h. ami a klódban van tárolva és csak ott elérhető, az valójában nem a tied. De itt még esélyed sincs h. ne függjél a klódtól, mert nincs opció sajátmagad rendszerén kezelni banki dolgokat.