Ez ellen kellene védjen, mert nem kell tudnom, hogy van ilyen. -> VÉD
Egészen addig, ameddig nem akarod megnézni a kedvenc logvieweredben a logjaid, hogy miért állt meg a rendszer.
A szolgáltató dolga, védje meg a cuccait. -> VÉD
Szerintem te is érzed, hogy erősen kérdéses, hogy ki, mibe, hogyan tört be és ott mit csinált.
Skálázni fogják csilliárd pénzekért, amennyi kell. -> VÉD
Hogyne, ameddig el nem éred a legnagyobb memóriájú gépet, aztán mondják, hogy nincs nagyobb, sorry.
A szolgáltató dolga, menjen. -> VÉD
Azt a CSP hogyan fogja neked megoldani, ha valami szarul bekonfigolt service nem megy? Pl. valamelyik időzítetten, ritkábban futó dolognak a konfigja el lett csesződve és kiment prodba.
Ez inkább PaaS, mint SaaS.
Jó, persze, ha neked egy random CMS vagy egy kész dobozos ERP, ami kibökhető a katalógusból az össz igényed, akkor tiszta sor, problem solved, bár valószínűleg arról azt sem kell tudnod, hogy hol fut, kb. mintha a Youtube premiumra fizetnél elő. Viszont akkor ott meg nem lesz fejlesztő sem. Ha meg te üzemeltetsz SaaS szolgáltatást, akkor ott vegyesen lesz PaaS és SaaS is és lesz, ami miatt berángathatnak, ha olyan a munkakörnyezet.