( zeller | 2022. 03. 08., k – 08:49 )

A gond azzal van, hogy mindenben csak azt nézed, hogy hogyan köthetsz bele. Én az előző "idióta üf. csak óvatosan" széljeggyel ellátott ticketre adott választ próbáltam a _publikus_, általad is olvasható  információk alapján röviden összerakni.
Ha nem óhajtod felemelni a bölcsebbik feledet, és megmozdulni, akkor sajnálatos módon telekom fiók nélkül nem fog menni a feltöltés - szerencse a szerencsétlenségnek, izé, szerencsétlenségben, hogy emlékeim szerint ott bármilyen misimókus adatokat megadhatsz, és utána ahhoz a miisimókus fiókhoz csatolhatod a prepaid előfizetést, és tölthetsz fel rá zsét.
A Telekomnál valóban nincs olyan, mint a "nem akarunk komolyabban a gdpr-rel meg adatvédelemmel foglalkozni" webshopokban, ahol regisztráció nélkül vásárolhatsz - erre a célra ott van a csillió+1 nem netes lehetőség.

"Azért megyek a Telekomhoz, mert ha nem sikerül, akkor ott legalább felvehetnek újabb ticketet, míg egy ATM-nél, random újságosnál meg nem." - Ha ezeken a helyeken nem megy a kártyás fizetés/vásárlás, akkor vagy más sem megy, vagy a Telekom vége állt le épp. nagyjából mindegy, hogy hol próbálsz fizetni. Vásárlói panaszt, bejelentést bárhol tudsz tenni, nem csak a T illetve T-partner üzletekben. 

"Az újságos meg a lottózó sem lesz jobban online, mint a Telekom szaküzlet." - ne légy ebben annyira biztos...

Bónusz: a magenta boltok egy jelentős része egyébként nem T-s, hanem T-partnerként működő vállalkozás által üzemeltetett bolt.