Előszöris: Minden tiszteletem a tiétek srácok, de hadd ne ismételjem önmagam. Én azzal keresek, hogy az ilyen kényes ügyfeleket kiszolgálom. Míg te mondjuk megengeded magadnak, hogy ne foglalkozz egy ilyen ügyféllel, nekem felhajtod az árat szépen. :) Bocs, de nekem ebben van az üzlet. Másrészt én nem kifogásokat keresek, hanem megoldásokat. Olyan nincs hogy nincs. Amíg a kliens csenget, addig az van, amit ő akar. Még ha lehetetlennek tűnik is. Ha valóban (majdnem) lehetetlen valami, akkor már lesz egy szép terjedelmes szakvéleményem írásban, keménykötésbe foglalva, amelyben kifejtem a kliensnek, hogy miért lehetetlen amit kér, valamint miért nem fogja tudni neki biztosítani senki a kért szolgáltatást. Én csak akkor mondom azt egy kliensnek, hogy nem lehet, hogyha tuti hogy a világon senki nem tudja megoldani a problémáját(Sosem került még rá sor, eddig minden kívánságot sikerült teljesítenem, vagy gyorsan kiderítettem hogy igazából nem is azt akarja, amit mond). De ez korántsem ilyen lehetetlen probléma. Mint fentebb kiderült, az elgondolásom helyes, meg lehetett valósítani az ötletemet és köszöni eddig úgy tűnik szuperül funkcionál és nincs bounce sem. Maximum akkor, ha temp resource error merülne fel, vagy ha a levelezőlistára nem mehet ki a küldő levele, ami teljesen tökéletes megoldás. Remélem holnap(ma) a kliensem is elégedett lesz és én mosolyogva fogom bámulni a bankszámlámat. Ilyen egyszerű ez!
--
God bless IQ