UPC mint olyan nem létezett, egy MVNO volt csupán, magyarán a saját brandjére építve értékesítette másvalaki szolgáltatását (konkrétan a vodáét)
Ha a tornyon van pl 100Mbps trm, akkor szerintem olyan mindegy, hogy egy bw limittel/alulpriorizálással kapja az mvno-s üf a megvett pl 30Mbps sávszélt, vagy technológiailag dobják lejjebb és annak a plafonjába ütközik bele.
Lehet, hogy már megkoptak az emlékeim, de az elején (és még sokáig) a voda a nulla hálózatára adott szintén ilyen korlátlan opciót gombokért...vitamax vagy nemtom mi volt a neve még évekkel később is ment a seft ezekkel a diszkont sim-ekkel.
A digi kb ugyanezt játszotta a piacszerzési szakaszában.
Diszkont árat csak úgy lehet (tovább)adni, ha a a termék is "diszkontált". _Szerintem_ ez egy elég elég szűk marginnal megáldott konstrukció, ahol a baromi nagy méretből fakadóan lehet kezdeni valamit. Esetleg van valami keresztfinanszírozási lehetőség (pl a upc is elmondhatta magáról, hogy tud olyat mint a Telekom: triple-pay-t)