( hory | 2021. 09. 15., sze – 10:18 )

Volt olyan cég, ahol a partnercég kizárólag a sok évvel ezelőtt kilépett előző ügyvezető e-mail címéről volt csak hajlandó elfogadni egy megerősítést, újra létre kellett hozni a fiókot, meg előtúrni az eredeti aláírását, és a nevében feladni egy levelet. És ez még nem is a legdurvább.

Az ilyes nevetseges gyakorlatok ellen szokas torvenyt hozni. Igenis elvarhato egy cegtol, hogy ha mar kotelezove teszi a szemelyes kapcsolattartast, akkor vegye a faradtsagot, hogy frissiti is az adatbazisat.

 

Másik gyakori probléma, hogy van olyan, hogy regisztrációnál nem fogadnak el gyujtocim@cegnev.hu email címet, mindenképp emberhez kötött kell, hogy legyen

Authentikacio szemelyhez kotott, mindenhol a vilagon. Ilyen "kozos email+postit jelszo megoldast" nem authentikacionak hivjak, hanem disabled user-nek. :)

Authentikalni egy ember tud, es arra szolgal, hogy azonositsa, hogy a user az, akinek mondja magat.

Ezen felul jon az 'authorization', ami megmondja, hogy a user mit tehet.

Amikor a 3rd party megkoveteli a kulonallo, szemelyhez kotott accountokat, az teljesen oke. Persze ezen felul biztositania kell megfelelo authorizacio - menedzsmentet.