( FébertI | 2006. 10. 30., h – 13:22 )

nekem most is minden oké... egyenlegemet is bámulhatom a házibankom segítségével.
Szóval nálam müxik. 13 óra 20 perc
böngésződ milyen? nem lehet hogy abban kéne kereseni a hibát?

Technikai információ

Tisztelt Látogató!

A következőkben az OTP Bank honlapjának használatához szeretnénk néhány hasznos tanáccsal szolgálni.

Javasolt böngésző típusok:

Internet Explorer 5.0 és újabb verziók, melyek a következő honlapról tölthetőek le: http://www.microsoft.com/ie/

Opera 7.0 és újabb verziók, melyek a következő honlapról tölthetőek le: http://opera.com/download/

Mozilla 1.08 és újabb verziók, melyek a következő honlapról tölthetőek le: http://www.mozilla.org/products/

Mozilla Firefox 1.07 és újabb verziók, melyek a következő honlapról tölthetőek le: http://www.mozilla.org/, http://www.mozilla.com/

Netscape 8.0.3.3 és újabb verziók, melyek a következő honlapról tölthetőek le: http://www.netscape.com/

Javasolt képfelbontás: 1024 * 768 pixel

Javasolt - ingyenesen letölthető - szoftverek a honlapon futó alkalmazások használatához, valamint a letöltésekhez:

Acrobat Reader - a PDF fájlokhoz

Flash player- az OTPdirekt internetes szolgáltatás működését bemutató demo-hoz

Szíves figyelmébe ajánljuk az OTPdirekt Információs vonalunkat, amely Budapestről 1/3666-388, vidékről 40/366-388, illetve saját mobilhálózaton belül a 3666-388 telefonszámon elérhető.

OTP Bank Nyrt.