( trey | 2021. 07. 06., k – 13:30 )

Nem, hanem úgy, hogy pl. a ciánhajú nem találkozik ügyféllel. Lehet, hogy a telefonokat kapkodja fel vagy a szerverszobában dugdossa a kábeleket, esetleg valami olyan irodában ücsörög, ahová csak a kollégák járnak be. Vagy ha olyan munkára keresnek embert, hogy ügyfélhez kell járni, akkor pl. a HR mondja az interjúk után, hogy abban az esetben kapja meg az ajánlatot, ha a haja valami általánosan elfogadottabb színű lesz, a dresscode-nak megfelelően.

Ezt nevezi a ciánhajú hátrányos megkülönböztetésnek. Tehát, ennél a cégnél semmilyen egységes bánásmód nem létezik, a ciánhajú hátrányos megkülönböztetés áldozata. Felteszem, ennél a cégnél a ciánhajú sosem lesz mondjuk marketing igazgató, aki rendszeresen találkozik ügyfelekkel, partnerekkel.

Amit itt te leírsz, az nem az általad hirdetett elfogadásról szól. Csak egy papíron / tanfolyamon levő elfogadásról. Ez a leggusztustalanabb hozzáállás.