( strogg | 2021. 05. 20., cs – 00:48 )

Pontosan igy ahogy mondod. És amig nem volt mobil ámitástechnika vagy komoly igény a villanyautóra addig nem is tolták gőzerővel. Azért a t-modell és a mostani lada vestám között van 100 év intenzív fejlesztés. Most az akkukra is van, de közel sem 100 éves. Pontosan azért amit mondasz, senki nem bíbelődött vele amikor ott volt a benya a kannában ócóé' Abban biztos vagyok, hogy a villanyautó előtt egy nagy akku forradalom lesz, de amíg nem így van nem bízom a villanyban én sem ahogy sokan mások sem. Lássuk be ha a villanyautó nem lenne rommá kedvezményezve a hülye sem venné meg mert konkrétan rossz deal a be zineshez képest. Ahhoz, hogy egyáltalán ne egy meghízott rc car legyen heroin áron kap kismillió kedvezményt és állami támogatást. És mit csinál még a teslás is? Logosztikázik, és komolyan útvonal tervez, hogy töltőtől töltőig eljusson. Kollégám szerelme a tesla, de látom mit csinál. Órákat molyolt hol és melyik töltőnél mennyit kell kávéznia, hogy eljusson a következőig, így ment ki svájcba. Közel 20 millás járgánynál ez egy vicc lássuk be :) Úgyhogy terjednek városi "tesco szatyor"-nak de akármennyit is költesz rá egyelőre izzadságszagú minden ezen túli felhaszálása. Talán 10 év múlva...  A mondanivalód második fele: igen, lemondás nélkül nem fog menni. Nagyon meg kéne húzni a kényelmi faktort, hogy a klímavédepemnek értelme is legyen. De itt felteszem a kérdést. Én mint polgár dolgozom és termelem a gdp-t. Engem adóztatnak rommá, mindennel engem szopatnak meg. EZT IS ÉN OLDJAM MEG B...MEG??? Én mondjak le dolgokról ezek után még? Vastag a bőr az állam pofáján...