( Yuhl | 2021. 03. 12., p – 11:47 )

Gondolj úgy arra a 86.000 Forintra, mint lehúzásra. Az összeg kb 60% mögött nincs valós teljesítés. A munkadíj és a bekerülő anyagköltség kb az összeg 40%-a. Én, ha elvégeznek egy szervizt, ami ekkora összegű és látom mögötte a teljesítést, tételesen felsorolva a cserélt alkatrészeket és a szükséges munkaórát, zokszó nélkül fizetek. De ugye itt nem ez van.

Ha azt mondanák, hogy az autó első 4 évében ingyenes a szerviz és csak az alkatrészek egy meghatározott körét kell fizetnem cserekor, sokkal fair-ebb lenne a biznisz. Ha a 4 év letelte után kellene 86.000 Ft-ot fizetnem a plusz garancia miatt, szintén oké. De itt sajnos egy, a vásárlóra nézve előnytelen kényszerhelyzet van.

Legalábbis, innen, ahol én állok, ezt látom. Én meg vagyok olyan hülye, hogy elvi kérdést csináljak belőle.

Lehet más országokban más a helyzet új autó vásárlása esetén.