Jellemzően akkor sem értik, hogy ha szájbarágósan mondod, hogy hiába bízod akárkire az adataid, az egyáltalán nem tud érte felelősséget vállalni. A dolog ott érdekes, hogy nagyon szépen csendben szippantják ki a milliókat a webáruházból, de amikor gáz van, akkor hirtelen nagyon hangosak lesznek és nem kapcsolnak, hogy huha, hogy minimálisan több erőfeszítést tesznek (mondjuk éves szinten pár 100k-t vmi adatbiztonságra, folytonosságra fordítok), akkor nem szívok nagyon.
Azt sem szokták fogni, hogy pl. egy WEBszerver nem pont a számviteli bizonylatok korlátlan megőrzésének legjobb helye... "dehátkifizetjük", hja, csak nem azt és nem úgy...
A másik kedvencem, amikor jönnek a HA-val, meg a "gyorsan átállunkkal" és fel kell őket világosítanom, hogy mennyibe kerül, illetve ha meg is van a szerver háttér, akkor még a csodálatos applikációnak sem kéne hanyattvágódnia vagy végig kell tesztelni egy átállási tervet. Például mi történik akkor, hogy ha flappel az egyik oldal, mikor álljon át és mikor vissza... ugye ha fixen be van valami kódolva az nem kérdez sokat és többet árthat, mint használ. Ezeknek az munkaórás vonzatai különösen nem szokták osztatlan sikert aratni. "Aszittük csak úgy feldobod és két klikk.", aha, akkor próbáld meg AWS-ben vagy Azure-ban. :)