( gelei | 2021. 02. 09., k – 17:32 )

"éles üzemben a terhelés és a skálázódás más, mint amire számítottak"

Azt gondolná az ember, hogy egy jogfolytonosan 1986 óta működő banknak van egy általános elképzelése arról, hogy mekkora terhelés várható a mobilbankjukon egy random hétköznap reggel. Nem hiszem, hogy hétfő reggel úgy kelt volna fel a fél ország, hogy meg akarja csodálni az Erste zsír új appját, ha van éppen elintéznivalója, ha nincs.

Nekem működik a mobilos app, működik a webes felület - ha nem elsőre, akkor másodjára, vagy inkább 5-10-20-sok perc múlva újrapóbálkozva.

^ magyar bankolás user experience in a nutshell

Erről pofázok már nagyon sok hozzászóláson keresztül, hogy ez így nem jó. Ami úgy működik, hogy "5-10-20-sok perc múlva újrapóbálkozva" tudod csak használni, az nem működik.

A gondok egy igen jelentős hányada egyébként ilyenkor abból adódik, hogy az R=1 user megpróbál belépni, nem megy, megint megpróbál belépni, megint nem megy, és ezt ismételgeti kifulladásig

ez egy öngerjezstő folyamat a többszörös számú logint az iAM nem biztos, hogy jól fogja bírni.

Bár feltaláltak volna már valamit erre a problémára. :)