( VaZso | 2020. 12. 27., v – 00:19 )

Egyik sem jobb a Deákné vásznánál...

Volt egy Yahoo-s fiókom, amit fetchmaillel töltöttem le... ő idővel úgy gondolta, ez "unusual activity", és nem engedett be többé.
Webes felületen a valid jelszót megadom, bekér egy jelszóemlékeztetőt, amiben nem vagyok 100% biztos, visszautasít... jelszó visszaállítása ponton másik jelszóemlékeztetőt kér, amiben biztos vagyok, mást beírva visszautasít, jót beírva hibára fut. Javasolja, hogy próbáljam azon a gépen, amin szoktam használni...

Többször nekifutottam későbbi időpontokban, semmi...
...ügyfélszolgálat online elérhetősége 0, Twitteren rájuk írtam, nem tudtak segíteni - telefonszámot ajánlottak.
Felhívtam őket telefonon, az ürge csak annyit hajtogatott, hogy ő sem tud hozzáférni a fiókhoz, nem tud mit tenni, és regisztráljak másik fiókot.
...mondom ennyi az össz. javaslat, sehol senki, aki meg tudna oldani egy alapvető problémát egy rendszeren, vagy legalább elérni, hogy ugyanazt az e-mail címet tudjam használni?
...jött a fallback, hogy nem tud mit tenni... mondom bárki más? Nem tud mást, nem tud mit tenni, regisztráljak másik fiókot.

...szóval egy nagy nulla az egész Yahoo is, az ügyfélszolgálatával az élen egy alapvető probléma megoldhatatlanságával és a user teljes semmibe vételével.