A bajorokat nem tudom, elég jó infrastruktúrájuk van, ott talán reális cél.
Kaliforniában szinte kizártnak tartom, hogy a 2035-ös célt megvalósítják majd. Az már csak 15 év. Közben ma még olyan alapvető problémák vannak a villanyautózással, hogy egy másfél tonnás utánfutót nem tudsz vele elhúzni 100 kilométert sem, mert kb. negyedelődik a hatótáv. Ez pedig Amerikában szinte mindennapos tevékenység.
És akkor még a szállítójárműveket nem is vettük figyelembe, miután vasút aránylag kevés van, a közúti szállítás a legjelentősebb.
Aztán még egy óriási probléma van, a villanyhálózat. Már most is nagyon sok áramszünet van, mert melegebb napokon nem bírja a terhelést a hálózat, termelési gondjaik vannak. Nem tudom elképzelni hogy kibírja a hálózatuk, hogy ha ráakasztanak 15 millió elektromos autót plusz néhány százezer teherautót. Ha ezt komolyan gondolják, nagyjából most kéne elkezdeni egyszerre több atomerőművet megépíteni.