( osod88 | 2020. 10. 11., v – 00:59 )

A bajorokat nem tudom, elég jó infrastruktúrájuk van, ott talán reális cél.

Kaliforniában szinte kizártnak tartom, hogy a 2035-ös célt megvalósítják majd. Az már csak 15 év. Közben ma még olyan alapvető problémák vannak a villanyautózással, hogy egy másfél tonnás utánfutót nem tudsz vele elhúzni 100 kilométert sem, mert kb. negyedelődik a hatótáv. Ez pedig Amerikában szinte mindennapos tevékenység.

És akkor még a szállítójárműveket nem is vettük figyelembe, miután vasút aránylag kevés van, a közúti szállítás a legjelentősebb.

Aztán még egy óriási probléma van, a villanyhálózat. Már most is nagyon sok áramszünet van, mert melegebb napokon nem bírja a terhelést a hálózat, termelési gondjaik vannak. Nem tudom elképzelni hogy kibírja a hálózatuk, hogy ha ráakasztanak 15 millió elektromos autót plusz néhány százezer teherautót. Ha ezt komolyan gondolják, nagyjából most kéne elkezdeni egyszerre több atomerőművet megépíteni.