Itt van egy kis ellentmondás:
A hidrogénnel sok probléma van, a hatásfoka gyenge, és ráadásul továbbra is szénhidrogénekből állítják elő.
vs.
Elektromos hálózat ellenben van, és elektromos áramot lehet megújulóból előállítani.
A helyzet az, hogy a hidrogénnel valóban sok a probléma, de lényegesen kevesebb, mint 10-20 éve. Elektromos is hálózat van, de kevés lesz ahhoz az igényhez, ha a megszokott éves 1-2 ezer kWh mellé bejön 20 ezer kWh energiaigény, ami 10 ezer kilométerhez tartozik, nyilván fejleszthető, de a gyorstöltésre nem lesz alkalmas, az egy feláras prémium lesz, hogy akármikor gyorsan feltölthess egy villanyautót.
A hidrogénnek talán kamionoknál, hajóknál, vonatoknál lesz szerepe, személyautóknál viszont nem éri meg.
Miért nem?